Ѕ≥знес

 онсол≥дац≥¤

ѕартнери

¬√ќ

ƒѕј

Ќовини

ќголошенн¤

–еклама

—п≥вроб≥тники



Ќаши друзь¤


ѕќЋќ∆≈ЌЌя
ѕро √ромадську раду при ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥


≤. «агальн≥ положенн¤

1.1 √ромадська рада при ƒержавн≥й податков≥й адм≥н≥страц≥њ у ’ерсонськ≥й област≥ (дал≥ √ромадська рада) Ї пост≥йним консультативно-дорадчим органом державноњ податковоњ адм≥н≥страц≥њ, створеним ≥з метою реал≥зац≥њ принцип≥в в≥дкритост≥ ≥ гласност≥ та забезпеченн¤ оперативного консультуванн¤, розробки рекомендац≥й дл¤ кер≥вництва адм≥н≥страц≥њ щодо розвитку податковоњ служби област≥. ÷е положенн¤ встановлюЇ статус, структуру, функц≥њ ≥ повноваженн¤ √ромадськоњ ради.

1.2 √ромадська рада у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни, законами ”крањни, актами ѕрезидента ”крањни,  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ƒѕј ”крањни, ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ та цим ѕоложенн¤м.

1.3 √ромадська рада д≥Ї за принципами:

  • в≥дкритост≥, гласност≥, прозорост≥;
  • захисту прав та ≥нтерес≥в платник≥в податк≥в та громад¤н;
  • пр≥оритетност≥ розвитку соц≥ально-економ≥чноњ сфери област≥;
  • самоуправл≥нн¤, незалежност≥ ≥ добров≥льност≥ в ухваленн≥ р≥шень у межах своЇњ компетенц≥њ.

1.4 √ромадська рада самост≥йно розробл¤Ї ≥ затверджуЇ регламент своЇњ роботи.

1.5 ќрган≥зац≥йно-техн≥чне та ≥нформац≥йне забезпеченн¤ д≥¤льност≥ √ромадськоњ ради зд≥йснюЇ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ та секретар √ромадськоњ ради.

≤≤. ќсновна мета ≥ завданн¤

2.1 ќсновною метою √ромадськоњ ради Ї п≥двищенн¤ ефективност≥ роботи податкових орган≥в ≥з позиц≥й сусп≥льноњ значущост≥ њх д≥¤льност≥ та налагодженн¤ партнерських взаЇмов≥дносин м≥ж платниками податк≥в та ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥, стимулюванн¤ добров≥льноњ сплати податк≥в, забезпеченн¤ гласност≥ в робот≥ орган≥в державноњ податковоњ служби.

2.2 ƒл¤ дос¤гненн¤ своЇњ мети √ромадська рада вир≥шуЇ так≥ основн≥ завданн¤:

  • спри¤ти органам державноњ податковоњ служби в реал≥зац≥њ покладених на них функц≥й та повноважень через залученн¤ громадськост≥;
  • всеб≥чно анал≥зувати орган≥зац≥йну, кадрову та ф≥нансову д≥¤льн≥сть податкових орган≥в област≥;
  • надавати обірунтован≥ висновки щодо соц≥ально-економ≥чних результат≥в роботи податкових орган≥в област≥;
  • надавати експертно-консультативн≥ пропозиц≥њ кер≥вництву ƒѕј ”крањни та ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ щодо пол≥пшенн¤ роботи орган≥в державноњ податковоњ служби;
  • налагоджувати партнерськ≥ в≥дносини м≥ж платниками податк≥в, субТЇктами господарюванн¤ та органами державноњ податковоњ служби;
  • спри¤ти реал≥зац≥њ громад¤нами консультац≥йного права на участь в управл≥нн≥ державними справами;
  • надавати методичну допомогу громадським радам при м≥ських та районних органах податковоњ служби щодо орган≥зац≥њ проведенн¤ консультац≥й з громадськ≥стю;
  • забезпечувати зворотн≥й звТ¤зок субТЇкт≥в оподаткуванн¤ з ƒѕј, вивчати та узагальнювати громадську думку щодо д≥¤льност≥ податковоњ служби та впроваджувати в≥дпов≥дн≥ механ≥зми удосконаленн¤ њњ стилю роботи;
  • запроваджувати прозор≥ механ≥зми вир≥шенн¤ кофл≥кт≥в, а також визначати дискус≥йн≥ аспекти податкового законодавства та податкового адм≥н≥струванн¤, що потребують податкових розТ¤снень;
  • брати участь у вир≥шенн≥ кофл≥кт≥в, що виникають м≥ж платниками податк≥в та органом держаноњ податковоњ служби при застосуванн≥ податкового законодавства та проведен≥ перев≥рок;
  • орган≥зовувати та проводити спец≥альн≥ конференц≥њ, виставки, сем≥нари, Укругл≥ столиФ за податковою тематикою.
≤≤≤. ‘ункц≥њ √ромадськоњ ради

√ромадська рада в≥дпов≥дно до покладених на нењ завдань зд≥йснюЇ так≥ функц≥њ:

  • спри¤Ї ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ в реал≥зац≥њ покладених на нењ функц≥й, широко залучуючи громадськ≥сть;
  • забезпечуЇ зворотн≥й звТ¤зок субТЇкт≥в оподаткуванн¤ з ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥, вивченн¤ (у тому числ≥ незалежними соц≥олог≥чними службами) та узагальненн¤ громадськоњ думки стосовно д≥¤льност≥ податковоњ служби;
  • спри¤Ї вихованню у субТЇкт≥в господарюванн¤ в≥дпов≥дальност≥ щодо сумл≥нного виконанн¤ своњх обовТ¤зк≥в з≥ сплати податк≥в;
  • пропонуЇ заходи щодо вдосконаленн¤ Їдиноњ системи ¤к≥сного обслуговуванн¤ платник≥в податк≥в;
  • спри¤Ї забезпеченню державноњ пол≥тики з п≥дтримки громадських ≥н≥ц≥атив щодо пол≥пшенн¤ податкового законодавства;
  • готуЇ рекомендац≥њ ≥ пропозиц≥њ з метою удосконаленн¤ законодавства, що регулюЇ господарську д≥¤льн≥сть;
  • формуЇ через засоби масовоњ ≥нформац≥њ позитивноњ громадськоњ думки про взаЇмод≥ю орган≥в ƒѕ— та б≥знесу;
  • залучаЇ п≥дприЇмц≥в ≥ њхн≥х обТЇднань до участ≥ в проведенн≥ соц≥альних, економ≥чних, правових, благод≥йних, осв≥тн≥х, культурних програм, що провод¤тьс¤ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥;
  • щор≥чно п≥дбиваЇ п≥дсумки щодо громадськоњ думки про д≥¤льн≥сть орган≥в ƒѕ— ’ерсонськоњ област≥, ¤к≥ подаЇ на колег≥ю ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ та до √ромадськоњ колег≥њ ƒѕј ”крањни;
  • спри¤Ї обм≥ну досв≥дом роботи громадських рад при органах ƒѕ— област≥.
≤V. ѕрава √ромадськоњ ради та њњ член≥в

4.1 √ромадська рада маЇ право:

  • отримувати в≥д орган≥в державноњ податковоњ служби ≥нформац≥ю, документи та матер≥али, необх≥дн≥ дл¤ виконанн¤ покладених на нењ завдань, в пор¤дку, передбаченому чинним законодавством;
  • залучати до обТЇктивноњ оц≥нки д≥¤льност≥ цих орган≥в зовн≥шн≥х експерт≥в;
  • розробл¤ти рекомендац≥њ, анал≥тичн≥ й ≥нформац≥йн≥ матер≥али, дов≥дки, проекти розпор¤дчих документ≥в у межах своЇњ компетенц≥њ ≥ вносити на розгл¤д ƒѕ—;
  • запрошувати на своњ зас≥данн¤ кер≥вник≥в ≥ представник≥в структурних п≥дрозд≥л≥в ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ та державних податкових ≥нспекц≥й област≥ дл¤ участ≥ в обговоренн≥ питань, що вход¤ть до компетенц≥њ √ромадськоњ ради;
  • формувати при громадськ≥й рад≥ пост≥ н≥ ≥ тимчасов≥ ком≥с≥њ, робоч≥ та експертн≥ групи по напр¤мках д≥¤льност≥;
  • рекомендувати голов≥ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ вивести ≥з складу √ромадськоњ ради будь-¤кого члена √ромадськоњ ради (за вин¤тком голови √ромадськоњ ради) на п≥дстав≥:
    • порушенн¤ вимог д≥ючого положенн¤;
    • ухилень в≥д участ≥ в робот≥ √ромадськоњ ради, невиконанн¤ р≥шень √ромадськоњ ради;
    • зд≥йсненн¤ д≥й, ¤к≥ перешкоджають виконанню ухвалень р≥шень, що дискредитують √ромадську раду.

4.2 „лени √ромадськоњ ради мають право:

  • бути присутн≥ми на зас≥данн¤х колег≥њ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥;
  • вносити пропозиц≥њ щодо пор¤дку денного зас≥дань √ромадськоњ ради;
  • брати участь у робот≥ ком≥с≥й, робочих груп, створених √ромадською радою дл¤ виконанн¤ завдань, визначених ѕоложенн¤м про √ромадську раду;
  • виступати ¤к консультанти, експерти дл¤ виконанн¤ р≥шень √ромадськоњ ради;
  • бути обраними головою √ромадськоњ ради;
  • вийти ≥з складу, подавши до √ромадськоњ ради письмову за¤ву про своЇ р≥шенн¤. „лен √ромадськоњ ради не входить до њњ складу ≥з дн¤ подач≥ за¤ви.
V. ќбовТ¤зки член≥в √ромадськоњ ради

„лени √ромадськоњ ради зобовТ¤зан≥:

  • в≥дв≥дувати зас≥данн¤ ≥ виконувати роботу, доручену за р≥шенн¤м √ромадськоњ ради;
  • не розголошувати ≥нформац≥ю, отриману на зас≥данн¤х √ромадськоњ ради, ¤ка не маЇ остаточних фахових висновк≥в ≥ за р≥шенн¤м член≥в √ромадськоњ ради не виноситьс¤ на обговоренн¤ громадськост≥.
V≤. —клад, структура ≥ пор¤док роботи √ромадськоњ ради

6.1 ƒо складу √ромадськоњ ради вход¤ть представники великого, середнього та малого б≥знесу, а також аудиторських та адвокатських ф≥рм, профес≥йних сп≥лок та ≥нших обТЇднань громад¤н, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, засоб≥в масових ≥нформац≥њ (не б≥льше 1 представника в≥д кожноњ орган≥зац≥њ). ¬≥д податковоњ служби вход¤ть лише заступник голови ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ Ц куратор за напр¤мком роботи ≥з громадськ≥стю.

6.2 ѕерсональний склад √ромадськоњ ради затверджуЇтьс¤ головою ƒѕј в ’ерсонськ≥й област≥.

6.3 Ќе можуть обиратис¤ на посади √олови √ромадськоњ ради, його заступник≥в та секретар¤ представники податковоњ служби.

6.4 √ромадська рада голосуванн¤м обираЇ голову та заступника, ¤кий виконуЇ обовТ¤зки голови в його в≥дсутност≥.

6.5 —екретар √ромадськоњ ради готуЇ проект плану проведенн¤ зас≥дань √ромадськоњ ради за пропозиц≥Їю њњ голови, контролюЇ виконанн¤ плану проведенн¤ зас≥дань, призначаЇ в≥дпов≥дальних, ¤к≥ беруть участь у п≥дготовц≥ окремих питань, та ≥нформуЇ про чергове зас≥данн¤, пор¤док денний, забезпечуЇ член≥в √ромадськоњ ради необх≥дними ≥нформац≥йними матер≥алами, готуЇ проекти р≥шень, оформлюЇ протоколи зас≥дань.

6.6 «ас≥данн¤ √ромадськоњ ради скликаютьс¤ головою √ромадськоњ ради або його заступниками за необх≥дн≥стю ≥ не менш одного разу на квартал в≥дпов≥дно до р≥чного плану. ѕротокол зас≥данн¤ √ромадськоњ ради п≥дписуЇтьс¤ головою (чи головуючим на зас≥данн≥) ≥ секретарем.

6.7 «ас≥данн¤ √ромадськоњ ради вважаЇтьс¤ правом≥рним, ¤кщо на ньому присутн≥ не менше двох третин њњ представник≥в. –≥шенн¤ √ромадськоњ ради ухвалюютьс¤ в≥дкритим голосуванн¤м б≥льш≥стю голос≥в, присутн≥х на зас≥данн≥ √ромадськоњ ради. ” раз≥ р≥вного розпод≥лу голос≥в вир≥шальним Ї голос головуючого на зас≥данн≥ √ромадськоњ ради.

6.8 ѕор¤док денний зас≥данн¤ √ромадськоњ ради затверджуЇтьс¤ њњ р≥шенн¤м не п≥зн≥ше за 10 дн≥в до запланованого зас≥данн¤. ”с≥ необх≥дн≥ матер≥али до зас≥данн¤ √ромадськоњ ради, включаючи проекти р≥шень, надсилаютьс¤ членам √ромадськоњ ради за тиждень до початку зас≥данн¤. якщо до голови √ромадськоњ ради звернулис¤ не менш 20 в≥дсотк≥в њњ складу з вимогами провести позачергове зас≥данн¤ √ромадськоњ ради, то обовТ¤зок щодо його скликанн¤ покладаЇтьс¤ на секретар¤, ¤кий зобовТ¤заний пов≥домити вс≥х член≥в √ромадськоњ ради про пор¤док денний (за 5 дн≥в до зас≥данн¤) та над≥слати необх≥дн≥ матер≥али (за 3 дн≥ до зас≥данн¤) дл¤ обговоренн¤.

6.9 –≥шенн¤ √ромадськоњ ради, ухвален≥ в межах њњ компетенц≥њ, Ї рекомендац≥йними дл¤ розгл¤ду ≥ врахуванн¤ в робот≥ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥.

6.10 «в≥т про оц≥нку громадськост≥ щодо д≥¤льност≥ орган≥в ƒѕ— ’ерсонськоњ област≥ розгл¤даЇтьс¤ на в≥дкритому зас≥данн≥ √ромадськоњ ради за участю гол≥в громадських рад при державних податкових ≥нспекц≥¤х област≥.

6.11 √ромадська рада ≥нформуЇ широкий загал про свою д≥¤льн≥сть, ухвален≥ р≥шенн¤ та стан њх виконанн¤ через м≥сцев≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ.

6.12 ћатер≥ально-техн≥чне забезпеченн¤ роботи √ромадськоњ ради зд≥йснюЇ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥.

V≤≤.  ер≥вництво √ромадською радою

7.1 √олова √ромадськоњ ради:

  • зд≥йснюЇ кер≥вництво √ромадською радою;
  • проводить зас≥данн¤ √ромадською радою;
  • п≥дписуЇ р≥шенн¤ ≥ документи, що виход¤ть в≥д ≥мен≥ √ромадськоњ ради.
√олова громадськоњ ради запрошуЇтьс¤ на зас≥данн¤ колег≥њ ƒѕј у ’ерсонськ≥й област≥ та наради.

7.2 „астину своњх повноважень голова √ромадськоњ ради може покладати на заступника.

7.3 «аступник голови √ромадськоњ ради:

  • за дорученн¤м голови √ромадськоњ ради виконуЇ обовТ¤зки голови √ромадськоњ ради на пер≥од його в≥дсутност≥;
  • виконуЇ дорученн¤ голови √ромадськоњ ради.
V≤≤≤. ѕор¤док припиненн¤ д≥¤льност≥ √ромадськоњ ради

ƒ≥¤льн≥сть √ромадськоњ ради може бути припинено за р≥шенн¤м б≥льшост≥ член≥в √ромадськоњ ради або ≥ншим чином, передбаченим законодавством.

”года про сп≥впрацю.

√олова ’ерсонськоњ облпрофсп≥лки " онсол≥дац≥¤"



ќ.ѕ. ≤ваненко






created by v1va
Hosted by uCoz